FOTO - Expositie's

1 aug. 2011 t/m heden RESTAUARANT "SCHERP" MIDDELBURG

Gezocht nieuwe locatie voor FOTO Expositie Zeelandbrug !!!

3 okt. 2011 t/m 1 jan 2012 RESTAUARANT "MARGARITA" GOES


03-12-2010

5 Jaar BLOG

Het is vandaag precies 5 jaar geleden
toen ik mijn eerste foto plaatste op dit Blog.

Na jaren van Ups en Down, 
soms veel foto's per jaar(2007:259) 
en ook weinig (2009:9).

Het was moeilijk om altijd gemotiveerd te blijven, 
van er kijkt toch niemand, voor wie doe ik dit nu eigenlijk?

Het koste ook veel tijd, uitzoeken, site zo nu en dan aanpassen.
maar de soms weinige positieve reacties die ik kreeg 
gaven dan wel weer de moet om verder te gaan. 

Maar ja, nu 5 jaar verder kan ik toch een kleine balans op maken:

29250 Bezoekers !!
van uit 78 landen !!
634 blog's geplaatst !!
750 foto's te bekijken !!
703 reacties achtergelaten !!

Ik was zeker nog niet van plan te gaan stoppen,
en wil wel de 10 jaar gaan halen,
maar ik kan daarin tegen niet beloven 
dat vanaf nu echt dagelijks een foto zal plaatsen !!
eerste foto in dit blog



Wat is uw favoriete foto van de afgelopen 5 jaar ??
Kies uw favoriete foto en vertel waarom,
de origineelste  tekst wint zijn gekozen foto 
op Canvas 60 bij 40 cm t.w.v € 50,= !!!
meedoen kan tot 31 dec 2010


Bedankt een ieder die de tijd nam om de afgelopen 5 jaar
mijn foto's te bekijken en zo nu en dan een reactie achterliet.

Brian van Elsen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...